Met veel trots presenteren we onze gloednieuwe naam: SARO!

Vanaf 1 januari 2024 bundelen Kind en Onderwijs Rotterdam en LMC Voortgezet Onderwijs hun krachten onder deze krachtige en herkenbare naam. Samen gaan we verder als één organisatie en werken we:
Samen voor onze leerlingen van 0 tot 18 jaar
Samen voor ambitieus onderwijs
Samen met en voor onze medewerkers
Samen voor Rotterdam
Wij zijn SARO! Samen Ambitieus Rotterdams Onderwijs
SARO daagt je uit om te groeien en nieuwsgierig te blijven. Samen maken we onze gezamenlijke droom waar. Dit is wie wij zijn. Dit is wat Rotterdam vraagt. Wat iedere medewerker voelt. Wat ieder kind verdient. SARO is er. Voor elk kind, elke kans.
Een nieuwe naam vraagt om een nieuwe look. Onze huisstijl is kleurrijk, veelzijdig en uniek, net zoals onze scholen, leerlingen en medewerkers. De huisstijl bestaat uit verschillende basiselementen en groeit mee in vorm en kleur met de leeftijd van onze leerlingen.
Neem alvast een kijkje op onze tijdelijke landingspagina wijzijnSARO.nl