gro-up: meer groeikansen voor meer kinderen

gro-up biedt kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp, buurtwerk en alles daar tussenin. Met meer dan 300 locaties, ruim 3000 medewerkers en duizenden partners zet gro-up zich elke dag in voor meer groeikansen voor alle kinderen, van zwangerschap tot zelfstandigheid. Samen met gezin, buurt en alle betrokken partners. gro-up is hét aanspreekpunt voor ouders, verzorgers, kinderen, jongeren, buurtbewoners, gemeentes en andere hulpverlenende instanties.

Peuteropvang Onze Wereld

Leuk en leerzaam voor kinderen vanaf 2 jaar. Hét opstapje naar de basisschool.

Op  de peuteropvang van gro-up speelt en maakt je kind plezier met andere kinderen. En dat is ontzettend goed voor diens ontwikkeling. In het spel besteden we aandacht aan taal en rekenen. Zo is je kind straks helemaal klaar voor de basisschool. Dankzij de begeleiding van de pedagogisch medewerkers van gro-up krijgt je kind de kansen die het verdient.

Buitenschoolse opvang (BSO) Onze Wereld

Tussen thuis en school is er bij ons van alles te doen en te beleven.

De buitenschoolse opvang (BSO) van gro-up is leuk, leerzaam en veilig. Kinderen van 4 tot 13 jaar kunnen hier met elkaar spelen, ontdekken, leren en groeien. Je moet niks, er kan veel. Vóór school, na school. Is het vakantie of heeft de school een studiedag? Dan gaan we een hele dag leuke dingen doen op de BSO.

gro-up is een stoere trampoline en veilig vangnet tegelijk. Bij ons kan je kind spelen, beleven en ontdekken. We laten kinderen opveren, verder kijken en verder komen. Wat ziet je kind, wat kan je kind, waar heeft je kind zin in, wat zijn diens talenten? Hier haalt je kind het mooiste uit zichzelf.